[INGYENES KÉRDŐÍV]

MENNYIRE HATÉKONY a belső működésetek? 
Válságban ez még fontosabb!

Hatékony belső működéssel napok és milliók nyerhetők, belevágsz a hatékonyságnövelésbe?

Hogyan reagálsz a válságra? Kivársz, leépítesz vagy előremenekülsz?

Növekvő rezsi- és üzemanyagárak, KATA-ügy, infláció - nem is sorolom tovább, most minden cégvezető szorong valamilyen szinten az elkövetkező időszaktól. 

Van, aki leépítésben gondolkozik, így akarja költségeit csökkenteni. Azonban ez - rövid- és hosszútávon is - nagyon fájó lépés lehet. Hiszen már kialakult egy jó csapat, betanítottátok őket, az embereidet nagyon nehéz pótolni.

Aztán van, aki a válságra válaszként a sales-t pörgeti fel, hogy további ügyfelek bevonásával fedezze a növekvő költségeket.
Ez szerencsésebb megoldás, mint az elbocsátás, de nehezebb is, tőkeigényesebb is, és hosszabb folyamat is lehet.

Érdemes egy harmadik utat választani és arra a tényezőre tenni a fókuszt, amire leginkább van ráhatásod. Ez pedig a belső működés hatékonysága. Egy-egy fázis, kritikus folyamat javításával, a hibák kiküszöbölésével akár milliókat is spórolhatsz. 

Ingyenes belső hatékonyság
feltáró kérdőív itt:

Belső hatékonyság - kérdőív

Mennyire hatékony a belső működésetek?

A kérdőív kitöltése max. 5 percet vesz igénybe, ide kattintva már el is kezdheted:

Azonban belülről sokszor nehéz látni, hogy tere van a működési hatékonyság javításának.

Sok év tapasztalata alapján összeállítottam egy olyan audit kérdőívet, amely sorra veszi a működés szempontjából kritikus pontokat és azonnali választ ad arra, hogy mekkora nyereséget / költségcsökkentést érhettek el, ha javítotok a hatékonyságon. 

A kérdőív kitöltésével tisztább képet kapsz:

  • mely területen vannak hiányosságok, hol nem hatékony a belső működés, és kb. mekkora a költségmegtakarítási potenciál,
  • konkrét javaslatokat kapsz, hogy milyen eszközökkel javíthatsz a hatékonyságon,
  • további kézzelfogható, gyakorlati javaslatokat is megfogalmazok, hogy hogyan léphetsz tovább a sikeres cégépítés/megtartás útján.

Rólunk

2011 óta foglalkozunk belső hatékonyság javítással, üzleti folyamatok fejlesztésével. 

Pontosan tudjuk, melyek azok hiedelmek, amelyek miatt a cégvezetők nem szoktak folyamatfejlesztési projektben gondolkodni: túl komplex, túl sok időt venne igénybe, nem látjuk a megtérülését, a csapat úgysem követné a leírt folyamatokat, nem akarjuk túlszabályozással kiölni a kreativitást - hogy csak néhányat említsünk.

A másik oldalon viszont, látjuk azt a temérdek hasznot, amelyet azok a cégek élveznek, akik felismerik, hogy a munkavégzés folyamatok mentén történik, és ezeknek a folyamatoknak a tisztánlátása, rendszerbe szervezése és leírása olyan befektetés a cég életében, ami sokszorosan megtérül. 

Összehasonlíthatatlanul könnyebbé válik az új munkatársak betanítása, a hibák kiküszöbölése, az ügyfelek egységesen magas szintű kiszolgálása folyamatleírások mentén.

A költségek akár 40%-a is lefaragható, ami milliós nagyságrendű megtakarítás is lehet. Az időmegtakarítás pedig napokban mérhető egy-egy munkafázis esetében. 

Mi abban tudunk segíteni, hogy sikeressé tedd a cégedet az üzleti folyamatok fejlesztésével.

Akik már bizalmat szavaztak nekünk:

"A hatékony belső működés titkát az üzleti folyamatok rejtik"

Bíró Orsolya

Folyamatfejlesztési és delegálási tanácsadó

>