A Folyamatmodell és Bíró Orsi missziója:

eredményesebb csapatok 
és több profit a kkv szektorban

Mindezt a folyamatok és rendszerek erejével.

Víziónk

Munkánk során azt szeretnénk elérni, hogy a KKV szektor vállalkozásai eredményesebbek legyenek, mind profittermelés, mind munkavállalói csapatépítés szempontjából. 


A mindennapok során tapasztalt káoszos, szervezetlen működés a legtöbb céget utoléri növekedésének egy pontján. Ekkor válik az alapító tulajdonos rendkívül túlterheltté, akár kiégetté, magas lesz a fluktuáció, ami végső soron veszélyezteti az ügyfelek jó minőségű kiszolgálást, akár az életben maradást. 


Erre a túlterhelt és stresszes működésre jelentenek megoldást a jól kialakított üzleti folyamatok és rendszerek, mi a megfelelő kezelésükben tudunk segíteni, abban, hogy:

  • növekedjen a profit, például az erőforrások pazarlásának megállítása miatt,
  • a vezetői idő felszabaduljon, a munkatársak önállóbbá válása révén,
  • a munkatársak elkötelezettebbek legyenek, mert stresszmentesen munkahelyen dolgozhatnak,
  • a vevők elégedettebbek legyenek, mert konzisztenciát és profizmust tapasztalnak. 

RÓLUNK MONDTÁK

"A Folyamatmodell csapata egy kerek rendszert adott a folyamataink kezeléséhez"

Bíró Orsiról

Itt most csak álljon három állítás a Folyamatmodell.hu alapítójáról, Bíró Orsiról. Ha részletesebb szakmai történetét is elolvasnád, akkor azt a kép alatti gombra kattintva megteheted.

Egy meglepő igazság

Már az óvodában is folyamatábra volt a jele :) Na jó, ez nem igaz, de már gyerekként is nagy rendrakó volt.

Kocka

Szereti a matekot, a logikát, imádja kitisztázni egy-egy folyamat lépéseit a tisztánlátás érdekében.

Empátia

A folyamatokkal kapcsolatban mégis a csapatot összekovácsoló láthatatlan erőt szereti a legjobban.

HORVÁTH MÁRTON - AQUANÍVÓ Kft., cégvezető tulajdonos

Orsi segített az állandó mókuskerékből kiszállni, tisztáztuk kulcs értékteremtő folyamataink lépéseit, nincs több elfelejtett feladat és állandó rohanás, rend lett a cégben fizikailag és mentálisan is. Továbblépésként, folyamataink automatizálásán dolgozunk, ami az Orsival való közös munka előtt még túl nagy falat lett volna.

sztorink

„A folyamatok kezelése legyen cégen belüli és egyszerű tevékenység.”


A Folyamatmodell.hu alapításakor a fenti mondat volt a mottónk.


Munkánk során tapasztaltuk, hogy kis és nagy cégek egyaránt küzdenek a folyamataikkal, és hogy a KKV szektorban úgy tekintenek a folyamatok témájára, hogy ez biztosan csak a nagy cégeknek való lean, agilis, stb. módszertan, azaz a jó légkörtől távol álló optimalizálás, a munkatársak kifacsarása. 


Pedig pont az ellenkezője igaz, minél kisebb egy cég, annál nagyobb szüksége van a folyamatok adta előnyökre, mert a jó folyamatok biztosítják növekedését, nem túlozva, életben maradását.


Folyamatábra

Így született meg folyamatmodellező szoftverünk, mert a folyamatok kezelése nehezen képzelhető el folyamatábra nélkül. Ezért fejlesztettünk egy olyan szoftvert, amivel egyszerűen, házon belül tudják a vállalkozások saját folyamataikat vizualizálni.

KNAPEK ÉVA - KLINIKAI SZAKPSZICHOLÓGUS, cégvezető tulajdonos

Most, hogy folyamatosan bővül a csapatunk, sokkal nagyobb szükség van folyamatleírásokra, már értem azt is, miért hasznos a szervezeti ábra, miért jó, ha folyamatábrán minden csapattag átlátja a kulcs értékteremtő folyamatunkat - ezekben Orsi segített nekünk rengeteget.

csapatunk

Mi is nap, mint nap éljük azokat a kihívásokat, amelyekkel ügyfeleink küzdenek. Éppen ezért törekszünk arra, hogy minél több kis és közepes vállalkozás működését helyezzük a folyamatok és rendszerek biztosította szilárd alapokra.Területtől függően, velünk dolgozhatsz együtt:

Bíró Orsolya folyamatmodell

Bíró Orsi

ALAPÍTÓ

Orsi kedvenc szakterülete a delegálás témaköre, és, hogy ezt a vezetői törekvést mennyire megkönnyítik a folyamatok.

Berta Gyöngyi

PROJEKT FOLYAMATOK

Gyöngyi is folyamatábrák, csekklisták és struktúrák mentén él, kellenek is, hogy a bonyolult és nagy projekteket kordában tartsa.

Babanics Írisz

MARKETING FOLYAMATOK

Írisz minden marketing folyamatot aprólékosan dokumentált, így tudott 3 év alatt egy 15+ fős ügynökséget építeni.

Kardos Péter

AUTOMATIZÁLÁS

Peti számára nincs lehetetlen, ha automatizációról van szó. Érdemes vele beszélgetni, mert sok önállóan megvalósítható tippet is ad.

Miért érdemes velünk dolgozni?

Pontosan értjük, hogy nem nagyvállalati módszertanra van szükség, nincs idő és igény 100 oldalas dokumentációkra.

Ugyanakkor azt is tudjuk, hogy a növekedéshez és skálázhatósághoz rögzíteni kell a működés hogyanját, ki kell nyerni a kulcsemberek fejéből az információt.

Keretrendszert adunk a folyamatok és rendszerek kialakításához, amellyel már rövid idő alatt is kiaknázhatóak az olyan pozitívumok, mint árbevétel- és profitnövekedés, önállóbb munkatársak, elégedettebb vevők.

Mérföldköveink

Folyamatmodellező szoftver

2020

2020-ban fogalmazódott meg a szoftver gondolata, az, hogy szüksége van a kisebb cégeknek is folyamataik modellezésére.

MBA fokozat megszerzése

2024

Alapítónk, Bíró Orsi 2 évig tanult egy kimagasló gazdasági képzésen, ahol MBA fokozatot szerzett.

Beszéljenek helyettünk a számaink:

15+

év tapasztalat

110+

céges projekt

390+

oktatott óra

Ők már bizalmat szavaztak nekünk:

Víziónk

Káosz helyett folyamatok és rendszerek

1. Miért fontosak a folyamatok?

Motiváció szükséges a kezdéshez, de a szokásaid révén éred el a vágyott célt. 

Céged életében a folyamatok és rendszerek jelentik a szokásokat.

A folyamatok és rendszerek együtt biztosítják, hogy ismételhetően és konzisztensen értéket teremtsenek nap, mint nap. 

Az a koncepció, hogy a folyamatok egy cég versenyelőnyét jelenti nem egy új divat, nem egy újabb csodát ígérő eszköz, hanem a 70-es évek óta jelen lévő és folyamatosan fejlődő cégfejlesztési módszertan.
Gondolj a McDonalds fivérekre, hogy hol tartanának, ha még több hamburgert vagy még jobban akartak volna sütni. Valószínűleg egyetlen étterem lennének, ha még egyáltalán működnének, messze a világhírtől.
Ezt jelenti a folyamatok ereje: a fivérek dokumentálták működésük minden egyes mozzanatát, és így a standardizált működési folyamatok révén, terjeszkedni tudtak, világszinten. 


A cégedben messze nem szükséges McDonalds szintű dokumentációt megvalósítanod, ahhoz, hogy jelentős versenyelőnyre tegyetek szert folyamataitok és rendszereitek tudatos kialakítása révén. Már egy-két kulcs értékteremtő folyamat feltérképezése rengeteg előnnyel jár:

  • növekszik a profit, mert meg tudjátok állítani az erőforrások pazarlását,
  • vezetői időd felszabadul, mert önállóbb munkatársaid lesznek,
  • munkatársaid elkötelezettebbek lesznek, mert magabiztosan és sikerélménnyel végezhetik a munkájukat,
  • vevőid elégedettebbek lesznek, mert konzisztenciát és profizmust tapasztalnak. 

2. Folyamatok és rendszerek nehézségei

Tisztában vagyunk vele, saját bőrünkön is tapasztaljuk, hogy egy kis (2-50 fős) cég életében rengeteg esemény zajlik nap, mint nap, minden egyes ember rendkívül értékes és leterhelt, sosincs idő lelassulni, hogy a folyamatok és rendszerek megfelelően kialakításra kerüljenek.


Ráadásul a folyamatok dokumentálása és a rendszerek tervezése is olyan tevékenység, amelynek nem látszik azonnal a hozománya. Nem olyan, mint egy azonnali árbevétel növeléssel járó marketing kampány. Nehéz lemérni a hatását. 


Sok cégvezető hallott már arról, hogy mekkora potenciál rejlik a folyamatok leírásában és a rendszerekben, de gondot okozhat számukra, hogy ezt hogyan valósítsátok meg a hétköznapokban.

Ismerős probléma?

  • Nem tudod hogyan kezdj neki ennek az időigényesnek tűnő feladatnak?
  • Már tervezed, csak mindig odébb tolódik, mert van más fontosabb megoldandó probléma?
  • Úgy gondolod, hogy az embereid úgysem használnák a folyamatleírásokat?
  • Félsz, hogy túl drága lesz a tanácsadók bevonása?
  • Bizonytalan vagy, hogy megéri-e a fáradozást, a ráfordított időt, pénzt és energiát, beváltják-e a folyamatleírások és a rendszerek az ígéreteiket, és ha igen, mikor?

3. Megoldásunk, hogy az előnyök gyorsan elérhetőek legyenek

Az a több éves tapasztalatunk, hogy már kis törődés a folyamatokkal extra gyorsan megtérül.
Például, a teljesség igény nélkül:

  • megszüntethetőek az elfelejtett feladatok, így növekedni tud az árbevétel,
  • konzisztensen megismételhetőek lesznek alap folyamataitok, kérdezés, bizonytalankodás, meetingek és emailek nélkül, ez növeli a profitot,
  • illetve, ha strukturált és szervezett működés okán egyetlen munkatársad nem mond fel (aki ezt tenné a káosz közepette), akkor azonnal milliókat takarítotok meg, mert egy munkatárs elvesztése és pótlása túlzás nélkül is milliókba kerül.

Mi, kifejezetten kis- és közepes vállalatokra szabott módszertanunkkal biztosítani tudjuk, hogy a folyamatok és rendszerek előnyei nagyon gyorsan, akár napok után jelentkezzenek a cégedben.
Olyan módon segítünk céged működésének hogyanját kiírni a fejekből, hogy az a napi pörgős munka mellett fenntartható legyen. Ügyfeleinknek egy komplett rendszert adunk át, amellyel ők is önállóan, gyorsan, akár 15 perces ráfordításokkal is ki fogják tudni aknázni a folyamataikban rejlő potenciált.


Alapító vezetőként ne legyél se szűk keresztmetszete, se rabszolgája cégednek, hanem valódi vezetője egy olyan cégnek, amelyik átadható/eladható, strukturáltan és olajozottan működik, ahova a dolgozók szívesen járnak be nap, mint nap, és jól is teljesítenek - ezt tudja  biztosítani a folyamatok és rendszerek ereje.
A hogyanról bővebben a Szolgáltatásaink oldalon olvashatsz.  

Érdekel a téma, és töbet szeretnél tudni?

Add meg az email címed!

Mi pedig elküldünk neked minden újdonságot, gyakorlati tippeket a hatékonyabb működéshez!


Dolgozz folyamataidon és rendszereiden, hogy Te is egy önjáróbb cég tulajdonosa legyél!

>