Üzleti folyamatok áttekintése, dokumentálása, optimalizálása.

Bízd ránk folyamataid kezelését. Professzionális - kifejezetten KKV-k számára kifejlesztett - módszertanunk révén garantáljuk, hogy gyorsan és sokszorosan megtérül a befektetett energia.

Üzleti folyamatok szolgáltatásaink

Mi kifejezetten arra szakosodtunk, hogy a KKV szektor cégeit segítsük hatékonyabb üzleti folyamatok kialakításában. 

Pontosan tudjuk, hogy a folyamatokkal törődni fontos feladat, mivel a napi munkavégzés folyamatok mentén történik.
Tapasztaljuk, hogy jól kialakított folyamatokkal 40-50%-kal növelhető a profit, ami már kis energia befektetéssel is elérhető.

És azzal is tisztában vagyunk, hogy a folyamatok áttekintésére, pláne dokumentálására sosincs idő.

Éppen ezért 3 csomagot is kínálunk elfoglalt cégvezetők, területi vezetők számára, hogy a folyamatokból minél gyorsabban és minél kisebb időbefektetéssel ki tudják venni a sok-sok pozitív hozadékot.

A velünk való munka azért különleges, mert egy egyszerűen használható folyamatmodellező szoftvert is ügyfeleink rendelkezésére bocsátunk, amivel sokkal könnyebb lesz céged működésének átlátása és dokumentálása.

CSINÁLD MAGAD opció: Ha úgy érzed, hogy van a cégetekben kapacitás a folyamatok házon belüli feltérképezésére, akkor ehhez adunk egy jól átgondolt és sokat tesztelt keretrendszert és szoftvert, hogy Nektek csak a lényeggel kelljen foglalkozni, és minél hamarabb sikerrel tudjatok járni.

CSINÁLJUK KÖZÖSEN opció: Ha a módszertanon felül szeretnél további segítséget, hogy rendszeres időközönként konzultájunk a haladásról,  közösen jelöljük ki a fejlesztendő területeket, akkor ezt a módszertant javasoljunk, ez kb. 6 havi - 1 éves együttműködést jelent, havi, kétheti etapokban.

MEGCSINÁLJUK NEKTEK opció: Ha gyorsan szeretnétek haladni, és házon belül nincsen kolléga, aki össze tudná fogni a munkát, akkor tapasztalt tanácsadóink a klasszikus interjús módszerrel feltérképezik a rátok jellemző működést, beazonosítják a fő értékteremtő folyamatokat és ezeket dokumentálva - folyamatkezelő szooftverben is - adják át a részetekre. 

Módszertanunk különlegessége, hogy saját, a KKV szektor igényei szerint fejlesztett, felhő alapú folyamatmodellező szoftverben dolgozunk már a megbeszélések közben, tehát közösen, veletek együtt alakítjuk ki az átlátható folyamatmodelleket, melyek a dokumentum áramlást, végrehajtókat és felelősöket, IT rendszereket, opcionálisan az egyéb kapcsolódó linkeket (képernyőfotók, videók) is tartalmazzák.
A szoftverből pedig gombnyomásra folyamatleírás nyomtatható.

Kattints a 3 opció részletesebb leírásáért:

  • csináld magad

  • Csináljuk közösen

  • megcsináljuk nektek

Átadjuk a keretrendszert, hogy saját magatok tudjátok átlátni, dokumentálni és optimalizálni folyamataitok

Mindössze két óra közös munka.
Ezalatt átadjuk a számotokra teljes keretrendszert, a szoftver használatát, folyamatleírás sablont, és további, az önálló haladást segítő videókat.
Fontos, hogy ez a két óra nem szoftver bemutató, mert maga a szoftver drag-and-drop funkcionalitással nagyon könnyen használható.
Sokkal inkább azt a módszertant kapjátok, hogy hogyan érdemes nekikezdeni a folyamatok és rendszerek kialakításának ahhoz, hogy minél gyorsabban ki tudjátok aknázni a bennük lévő potenciált. Úgy, mint elégedett munkatársak és ügyfelek, jelentősen nagyon profit, felszabaduló vezetői idő, eladható és átadható cégstruktúra.


150.000 Ft+ÁFA

 
  • 2 órás konzultáció, a módszertan átadása
  • szoftver használata 1 évre
  • haladást segítő oktató videók megosztása
  • folyamatleírás sablon átadása
  • további kérdezési lehetőség zárt csoportban.

90.000 Ft+ÁFA

 
  • Minden további év ára,
  • amennyiben az 1 éven túl is szeretnétek használni a szoftvert.
  • Bármikor visszatérhettek, szünetet tarthattok, a folyamatmodelleitek ott várnak Benneteket.
  • Csak meglévő ügyfeleknek érvényes ár.


ingyenes konzultáció

Ha bizonytalan vagy, nem tudod hol kezdd el, jelentkezz egy 30 perces ingyenes konzultációra:

>