E-tananyag könyvelőknek

HOGYAN DOLGOZHAT CSAPATOD

KAPKODÁS ÉS HIBÁK NÉLKÜL, MÉG A NAV HATÁRIDŐK NYOMÁSA ALATT IS?!

Szeretnéd, ha könyvelőirodád valamennyi munkatársa önállóan, felelősen és minél inkább hibamentesen dolgozna? Szeretnéd, ha rendszerezettebb lenne az ügyfél kommunikáció, szoftvert bevezetni e területen?

Szeretnéd, ha több időd maradna céged és saját magad fejlesztésére?
Akkor ez a TANANYAG pontosan Neked szól!

Ez az e-learing tananyag több, mint egyszerű videós tudástár:
- videós tananyagot bárhol és bármikor megnézheted,
- a kapcsolódó eszköztár segít, hogy már másnap beépítsd a hallottakat a céged működésébe,
- a támogató kihívások pedig újabb tippeket ad a továbblépéshez!

TANULÁS CSELEKVÉS ÚTJÁN

egyszerű, érthető és azonnal kivitelezhető

BÁRMIKOR

amikor Neked alkalmas

ONLINE

videó, letölthető eszközök, támogató kihívások

Ez a tananyag pontosan Neked szól, ha...

aggaszt a gyorsan változó gazdasági környezet, amivel lépést kell tartanod.
folyton kapkodtok a NAV felé való bevallási határidők miatt.
kollégáid folyton téged kérdeznek, vagy sokat hibáznak.
nehéz jó munkaerőt találni és megtartani. 

Miért érdemes

elkezdened folyamatok és rendszerek kialakítását a könyvelőirodádban?

A gyorsan változó gazdasági környezetben
a könyvelőirodák között óriási a verseny a jó minőségű ügyfelekért.

A jól és időben fizető ügyfelek, akik partnert látnak a könyvelőirodában elvárják a hibamentes és kapkodás nélküli munkát. Értékelik a a kisimult, professzionális és kedves kommunikációt és frusztrálja őket, ha egy irodánál nagy a fluktuáció, ha folyton más a kapcsolattartójuk.

Ha már régóta szeretnél:

- kizárólag jó ügyfelekkel dolgozni,
- javítani a sales eredményeken,
- jó munkatársakat felvenni és megtartani,
- szeretnél végre időt allokálni a fejlesztésekre (pl. kontrolling megoldások kialakítása, CRM bevezetése), akkor a folyamatokat kell rendbe tenned, folyamatleírások formájában kiírni azokat a fejekből.
Ez a tananyag nagy löketet ad a kezdéshez.

A videókurzusban segítünk megírni az első 4 folyamatleírást,

amelynek a segítségével a csapatod önállóan is fogja tudni folytatni.

A 4 folyamatleírás céged négy területéről fog szólni:

1. Leírjuk azt a folyamatot, hogy az első megkeresétől kezdve hogyan válik egy érdeklőbőból ügyfél,

2. Leírjuk az ügyfél beiktatási folyamatot,

3. Leírjuk a munkatárs kiválasztási folyamatotok,

4. Leírjuk az új munkatárs integrálási folyamatát, és igény szerint továbbiakat is.


+1 bónusz: azt is meg fogom mutatni, hogy hogyan készíts extra gyorsan az AI erejével felhasználói útmutatót a különféle szoftverekhez.

3 érv, ami miatt megéri Nektek ez az e-tananyag 

Delegálás

Kizárólag könyvelőirodáknak

Úgy gondoljuk, hogy ez a szakma átalakulóban van, az életben maradáshoz lépést kell tartani az ügyféligényekkel.

Kiváló alap rendszerek kialakításához

A kialakított rendszerek jelentik a személyfüggetlen és stresszmentes működés alapját.

Gyakorlati tartalom, kézzelfogható eredmény

Rövid elméleti ismertető után a ti saját folyamatleírásaitokon fogtok dolgozni, a megfelelő módszertannal felvértezve.

Az előadást Bíró Orsi tartja,

„Kis- és közepes cégeknek segítek üzleti folyamataik átlátásában, rendszereik kialakításában, eddig 120+ cég működését láttam belülről és javítottunk a hatékonyságon.

A rendszerek, és a hozzájuk tartozó folyamatleírások közösen biztosítják az önjáró, azaz személyfüggetlen és egyúttal hatékony működést, a cég káoszmentes növekedését.
 
Folyamatfejlesztéssel 15+ éve foglalkozom, misszióm, hogy minél több cégvezetőnek segítsek megtapasztalni azt a sokszoros jótékony hatást, amelyet a folyamatok és rendszerek megléte hoz a cége életébe.”

Miért bízz Orsiban?

Megtérül-e az idő és a pénz, amit erre a programra szánsz?
Beszéljenek helyettünk a számok, az ügyfelek visszajelzései és a céges logók!

15+

év tapasztalat

110+

céges projekt

390+

oktatott óra

Knapek Éva - Bíró Orsi vélemény

Én Orsitól sok új szempontot kaptam. Az Énmárka építő kurzusomhoz szakértői interjút is készítettem vele, hogy minél több cégvezetőhöz eljusson a folyamatok, a rendszerek és a delegálás fontossága, hiszen az időgazdálkodást is alapjaiban határozza meg.

Knapek Éva

Klinikai szakpszichológus

Sándorfy Adrián Bíró Orsi vélemény

Orsi tréningje óta tisztábban látom a saját szerepem cégvezetőként, letisztultabb folyamatokat alkotunk, amikkel könnyebb a kollégáknak dolgozniuk. Mi pedig jobban átlátjuk a kapacitásainkat, és több projektet tudunk párhuzamosan vállalni.

Kell ennél jobb ajánlólevél? :) 

Sándorfy Adrián

Brocasterz Podcast Kft.

Tas Fruzsi - Bíró Orsi vélemény

Orsit egy közös Mastermind csoportból ismerem. Először nem is tudtam kell-e folyamatokkal és delegálással foglalkoznom.
De Orsi rengeteget segített, hogy a kiszervezés, sőt, az ügyfelekkel való munka is gördülékenyebb legyen, csak ajánlani tudom vállalkozóknak!

Tas Fruzsina

Szabadúszó belsőépítész

ORSIRÓL ÉS A FOLYAMATLEÍRÁSOKRÓL MONDTÁK:

Sokak mondják, hogy fontosak a folyamatok és dokumentálni kell őket, kiírni a fejekből de a hogyant eddig senki nem mutatta meg.

A. Viktória

könyvelőiroda vezető

Többet haladtunk Orsival 3 órában, mint az utóbbi 1,5 évben összesen!
És azóta mindent folyamatként kezelünk!

N. Anita

könyvelőiroda tulajdonos

Bárcsak hamarabb tudtuk volna, hogy a folyamatok leírásához nem kell félnapos elvonulás, hogy már néhány óra alatt is komoly haladást érhetünk el!

T. Gyöngyvér

cégvezető

Vedd meg most - kezdd, amikor akarod!

Könyvelőkre szabott e-tananyag,
érveink még egyszer:

  • bármikor megnézheted,
  • bárhonnan megnézheted,
  • 20% elmélet, 80% gyakorlat,
  • egyszerűen, sok példával szemléltetve, ahogy eddig még nem hallottad.

3 órás könyvelői folyamatleírás WS
e-tananyag

  • azonnal elérhető 3 órás videókurzus
  • támogató emailes kihívások
  • 4 elkészült folyamatleírás
  • BÓNUSZ: hogyan készíts extra gyorsan az AI erejével felhasználói útmutatót a különféle szoftverekhez

29.900 Ft +áfa


A közös munka eredménye és formája:

A módszertanunk mentén képes leszel 4 kulcsfontosságú folyamatod leírni, ezt biztosan magaddal viszed

A BÓNUSZ olyan eszközt ad a kezedbe, amivel órákat spórolhatsz és a stressz is sokkal kevesebb lesz.

Támogató emailes kihívások, hogy a vásárlás után se lankadjon a mostani motivációd.

Minden tartalmamra 100% tartalom garanciát vállalok.

Minden tartalmamra garanciát vállalok. Ha a vásárlást követő 14 napban úgy érzed, nem ezt vártad, akkor a teljes vételárat visszautalom.

FONTOS INFORMÁCIÓ, MAGYARÁZATOK, GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

GYIK - itt választ találsz kérdéseidre

Kinek való ez a workshop?

  • Olyan könyvelőiroda vezetőknek, akik 3 - 50 fős csapatot irányítanak
  • Azoknak, akik készek dokumentálni folyamataikat
  • Azoknak, akik a sok napi feladat mellett küzdenek a rendszerek kialakításával, feladatok delegálásával.

Kinek nem való ez a workshop?

  • Szabadúszóknak
  • Azoknak, akik még nem készek standardizált működést kialakítani
  • Azoknak, akiknek ez a 3 órás workshop ajánlat nem RENDKÍVÜL vonzó :)

Nem lesz ez a workshop túl alap/haladó szintű számomra?

Röviden, nem! Túl alapszintű nem lesz akkor sem, ha már vannak folyamatleírásaitok, mert fogunk tudni segíteni az esetlegesen felmerülő problémáitokban, a folyamatleírások extra gyors megírásában és elfogadtatásában.
Túl haladó sem lesz, mert az alapoktól kezdjük. 

Tanulás - cselekvés - visszajelzés lesz a módszertanunk, 4 blokkra osztva

Kell a workshophoz bármilyen szoftver?

Bár, mi hiszünk a folyamatábrák erejében, ezen a workshopon nem fogunk folyamatábrát készíteni, csakis folyamatleírást. 
Szóval a listából tetszés szerint azt hozd magaddal, amit most is használtok dokumentumok közös használatára:
- toll & papír,

- Google Docs,

- Word,

- Notion,
- OneNote
- stb.

Kérés esetén 1 hónapig ingyen biztosítjuk folyamatmodellező szoftverünk elérését a workshop résztvevőinek.

Céges számlát hogyan kaphatok?

A jelentkezéskor kitöltött adataid alapján, bankkártyás fizetés után emailben fogjuk küldeni a számlát! 

>