workshop könyvelőknek

Sponsored by

HOGYAN DOLGOZHAT CSAPATOD

KAPKODÁS ÉS HIBÁK NÉLKÜL, MÉG A NAV HATÁRIDŐK NYOMÁSA ALATT IS?!

Szeretnéd, ha könyvelőirodád valamennyi munkatársa önállóan, felelősen és minél inkább hibamentesen dolgozna?

Szeretnéd, ha rendszerezettebb lenne az ügyfél kommunikáció, szoftvert bevezetni e területen?

Szeretnéd, ha több időd maradna céged és saját magad fejlesztésére?

Akkor ez a WORKSHOP pontosan Neked szól!
Blokkolj be velem 3 órát, és közösen elkészítünk olyan csekklistákat, mankókat, amelyek a hétköznapokban jelentősen segítenek majd csapatodnak fókuszáltan dolgozni!

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: NOVEMBER 5. éjfél

ÁFA BEVALLÁS ELŐTT 2 HÉTTEL :)

00
Nap
▪
 
00
óra
▪
 
00
perc
▪
 
00
másodperc

Lemaradtál!

Folyamatleírás könyvelőknek workshop - hallgasd meg Bíró Orsi invitálását, a videóra kattintva.

November 6., 14:00-17:00

TANULÁS CSELEKVÉS ÚTJÁN,

+elkészült folyamatleírások

2024.11.06. SZERDA

14.00 - 17.00 -ig

ONLINE

20% elmélet - 80% gyakorlat

Ez a workshop pontosan Neked szól, ha...

aggaszt a gyorsan változó gazdasági környezet, amivel lépést kell tartanod.
folyton kapkodtok a NAV felé való bevallási határidők miatt.
kollégáid folyton téged kérdeznek, vagy sokat hibáznak.
nehéz jó munkaerőt találni és megtartani. 

Miért érdemes

elkezdened folyamatok és rendszerek kialakítását a könyvelőirodádban?

A gyorsan változó gazdasági környezetben
a könyvelőirodák között óriási a verseny a jó minőségű ügyfelekért.

A jól és időben fizető ügyfelek, akik partnert látnak a könyvelőirodában elvárják a hibamentes és kapkodás nélküli munkát. Értékelik a a kisimult, professzionális és kedves kommunikációt és frusztrálja őket, ha egy irodánál nagy a fluktuáció, ha folyton más a kapcsolattartójuk.

Ha már régóta szeretnél:

- kizárólag jó ügyfelekkel dolgozni,
- javítani a sales eredményeken,
- jó munkatársakat felvenni és megtartani,
- szeretnél végre időt allokálni a fejlesztésekre (pl. kontrolling megoldások kialakítása, CRM bevezetése), akkor a folyamatokat kell rendbe tenned, folyamatleírások formájában kiírni azokat a fejekből.
Ez a workshop nagy löketet ad a kezdéshez.

A közösen eltöltött 3 óra alatt megírjuk min. az első 4 folyamatleírást,

amelynek a segítségével a csapatod önállóan is fogja tudni folytatni.

A 4 folyamatleírás céged négy területéről fog szólni:

1. Leírjuk azt a folyamatot, hogy az első megkeresétől kezdve hogyan válik egy érdeklőbőból ügyfél,

2. Leírjuk az ügyfél beiktatási folyamatot,

3. Leírjuk a munkatárs kiválasztási folyamatotok,

4. Leírjuk az új munkatárs integrálási folyamatát, és igény szerint továbbiakat is.


+1 bónusz: azt is meg fogom mutatni, hogy hogyan készíts extra gyorsan az AI erejével felhasználói útmutatót a különféle szoftverekhez.

3 érv, ami miatt megéri Nektek ez a workshop 

Delegálás

Kizárólag könyvelőirodáknak

Úgy gondoljuk, hogy ez a szakma átalakulóban van, az életben maradáshoz lépést kell tartani az ügyféligényekkel.

Kiváló alap rendszerek kialakításához

A kialakított rendszerek jelentik a személyfüggetlen és stresszmentes működés alapját.

Gyakorlati workshop, kézzelfogható eredmény

Rövid elméleti ismertető után a ti saját folyamatleírásaitokon fogtok dolgozni, a megfelelő módszertannal felvértezve.

Az előadást Bíró Orsi tartja,

„Kis- és közepes cégeknek segítek üzleti folyamataik átlátásában, rendszereik kialakításában, eddig 120+ cég működését láttam belülről és javítottunk a hatékonyságon.

A rendszerek, és a hozzájuk tartozó folyamatleírások közösen biztosítják az önjáró, azaz személyfüggetlen és egyúttal hatékony működést, a cég káoszmentes növekedését.
 
Folyamatfejlesztéssel 15+ éve foglalkozom, misszióm, hogy minél több cégvezetőnek segítsek megtapasztalni azt a sokszoros jótékony hatást, amelyet a folyamatok és rendszerek megléte hoz a cége életébe.”

Miért bízz Orsiban?

Megtérül-e az idő és a pénz, amit erre a programra szánsz?
Beszéljenek helyettünk a számok, az ügyfelek visszajelzései és a céges logók!

15+

év tapasztalat

110+

céges projekt

390+

oktatott óra

Knapek Éva - Bíró Orsi vélemény

Én Orsitól sok új szempontot kaptam. Az Énmárka építő kurzusomhoz szakértői interjút is készítettem vele, hogy minél több cégvezetőhöz eljusson a folyamatok, a rendszerek és a delegálás fontossága, hiszen az időgazdálkodást is alapjaiban határozza meg.

Knapek Éva

Klinikai szakpszichológus

Sándorfy Adrián Bíró Orsi vélemény

Orsi tréningje óta tisztábban látom a saját szerepem cégvezetőként, letisztultabb folyamatokat alkotunk, amikkel könnyebb a kollégáknak dolgozniuk. Mi pedig jobban átlátjuk a kapacitásainkat, és több projektet tudunk párhuzamosan vállalni.

Kell ennél jobb ajánlólevél? :) 

Sándorfy Adrián

Brocasterz Podcast Kft.

Tas Fruzsi - Bíró Orsi vélemény

Orsit egy közös Mastermind csoportból ismerem. Először nem is tudtam kell-e folyamatokkal és delegálással foglalkoznom.
De Orsi rengeteget segített, hogy a kiszervezés, sőt, az ügyfelekkel való munka is gördülékenyebb legyen, csak ajánlani tudom vállalkozóknak!

Tas Fruzsina

Szabadúszó belsőépítész

ORSIRÓL ÉS A FOLYAMATLEÍRÁSOKRÓL MONDTÁK:

Sokak mondják, hogy fontosak a folyamatok és dokumentálni kell őket, kiírni a fejekből de a hogyant eddig senki nem mutatta meg.

A. Viktória

könyvelőiroda vezető

Többet haladtunk Orsival 3 órában, mint az utóbbi 1,5 évben összesen!
És azóta mindent folyamatként kezelünk!

N. Anita

könyvelőiroda tulajdonos

Bárcsak hamarabb tudtuk volna, hogy a folyamatok leírásához nem kell félnapos elvonulás, hogy már néhány óra alatt is komoly haladást érhetünk el!

T. Gyöngyvér

cégvezető

Válassz a könyvelőirodáknak elérhető csomagjainkból

AZONNALI
VIDEÓ

Ha önállóan fognál neki a folyamatok leírásának

9.500

Ft + ÁFA

ÉLŐ
WORKSHOP

Azonnal elvihető, közösen elkészített min. 4 folyamatleírás

39.500

Ft + ÁFA

EMAIL
TÁMOGATÁS

WORKSHOP + 3 havi emailes konzultációs lehetőség

  • 3 óra élő workshop
  • visszanézhető felvétel
  • 4 elkészült folyamatleírás
  • 3 havi emailes konzultáció
  • 30 perc online konzultáció
  • BÓNUSZ: Hatékonyság audit*

139.500

Ft + ÁFA

A közös munka eredménye és formája:

A 3 órás workshopon, módszertanunk mentén képes leszel 4 kulcsfontosságú folyamatod leírni, ezt biztosan magaddal viszed

Emailes konzultáció: a workshop után 1 hétig vagy a TÁMOGATÁS csomagban 3 hónapig szakértőink emailben segítenek a haladásban, iránykijelöléssel, véleményezéssel

BÓNUSZ: Hatékonyság audit: 1 órás online meeting után szakértőnk összeállít számotokra egy riportot arról, hogy milyen irányba érdemes fejleszteni a működési hatékonyságot.

Értéke: 250.000 Ft+ÁFA

FONTOS INFORMÁCIÓ, MAGYARÁZATOK, GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

GYIK - itt választ találsz kérdéseidre

Kinek való ez a workshop?

  • Olyan könyvelőiroda vezetőknek, akik 3 - 50 fős csapatot irányítanak
  • Azoknak, akik készek dokumentálni folyamataikat
  • Azoknak, akik a sok napi feladat mellett küzdenek a rendszerek kialakításával, feladatok delegálásával.

Kinek nem való ez a workshop?

  • Szabadúszóknak
  • Azoknak, akik még nem készek standardizált működést kialakítani
  • Azoknak, akiknek ez a 3 órás workshop ajánlat nem RENDKÍVÜL vonzó :)

Mi történik, ha nem tudok eljönni az élő workshopra?

A legtöbbet akkor tudod kivenni, ha eljössz, sőt, hozd magaddal kollégáid. Ha senki nem tud mégsem eljönni, akkor a workshop felvételét korlátlan ideig visszanézheted e-learning felületünkön, önállóan is el tudod készíteni a felvétel alapján a folyamatleírásokat, kérdezni így viszont nem fogsz tudni.

Nem lesz ez a workshop túl alap/haladó szintű számomra?

Röviden, nem! Túl alapszintű nem lesz akkor sem, ha már vannak folyamatleírásaitok, mert fogunk tudni segíteni az esetlegesen felmerülő problémáitokban, a folyamatleírások extra gyors megírásában és elfogadtatásában.
Túl haladó sem lesz, mert az alapoktól kezdjük. 

Tanulás - cselekvés - visszajelzés lesz a módszertanunk, 4 blokkra osztva

Mit jelent a 3 havi emailes konzultáció?

A workshop utáni 3 hónapban emailben kérdezhetsz tőlünk, illetve iránykijelöléssel és számonkérhetőséggel segítjük a haladásotok. Egy külső, szakértői szem véleményezi az elkészült leírásaitok. Támogatjuk rendszereitek, belső tudástáratok kialakítását.

Mit jelent az online konzultáció?

Orsival 30 perces élő, online konzultációra van lehetőséged időpontot foglalni, amikor kizárólag a te kérdéseiddel, a céges működéseddel foglalkoztok. A konzultáció standard díja 175.000 Ft + áfa/90 perc, ha a workshoptól függetlenül, külön szeretnél jelentkezni.

Kell a workshophoz bármilyen szoftver?

Bár, mi hiszünk a folyamatábrák erejében, ezen a workshopon nem fogunk folyamatábrát készíteni, csakis folyamatleírást. 
Szóval a listából tetszés szerint azt hozd magaddal, amit most is használtok dokumentumok közös használatára:
- toll & papír,

- Google Docs,

- Word,

- Notion,
- OneNote
- stb.

Kérés esetén 1 hónapig ingyen biztosítjuk folyamatmodellező szoftverünk elérését a workshop résztvevőinek.

Valóban csak könyvelők lesznek a workshopon?

A workshop anyagát bármely szolgáltató cég is hasznosítani tudja, de elsősorban könyvelőkre szabva készítette el Orsi a tematikát. Jelentkezéskor nem ellenőrizzük, hogy valóban csak könyvelők jelentkeznek-e, de józan megítélésünk szerint igen :)

Kollégát is hozhatok?

Igen, ha kollégád is jönne, akkor annyi jegyet kell váltani, ahányan jöttök (a 3 órás ws-ra). Ebben az esetben segítünk, hogy mindannyian különböző folyamatleíráson dolgozzatok a 3 órában. Természetesen, ha ugyanazon dolgoztok többen, akkor 1 jegy elegendő!

Céges számlát hogyan kaphatok?

A jelentkezéskor kitöltött adataid alapján, bankkártyás fizetés után emailben fogjuk küldeni a számlát! 

>