workshop könyvelőknek
Sponsored by
HOGYAN DOLGOZHAT CSAPATOD
KAPKODÁS ÉS HIBÁK NÉLKÜL, MÉG A NAV HATÁRIDŐK NYOMÁSA ALATT IS?!
Szeretnéd, ha könyvelőirodád valamennyi munkatársa önállóan, felelősen és minél inkább hibamentesen dolgozna?
Szeretnéd, ha rendszerezettebb lenne az ügyfél kommunikáció, szoftvert bevezetni e területen?
Szeretnéd, ha több időd maradna céged és saját magad fejlesztésére?
Akkor ez a WORKSHOP pontosan Neked szól!
Blokkolj be velem 3 órát, és közösen elkészítünk olyan csekklistákat, mankókat, amelyek a hétköznapokban jelentősen segítenek majd csapatodnak fókuszáltan dolgozni!
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: NOVEMBER 5. éjfél
ÁFA BEVALLÁS ELŐTT 2 HÉTTEL :)
Lemaradtál!
Folyamatleírás könyvelőknek workshop - hallgasd meg Bíró Orsi invitálását, a videóra kattintva.
November 6., 14:00-17:00
TANULÁS CSELEKVÉS ÚTJÁN,
+elkészült folyamatleírások
2024.11.06. SZERDA
14.00 - 17.00 -ig
ONLINE
20% elmélet - 80% gyakorlat
Ez a workshop pontosan Neked szól, ha...
aggaszt a gyorsan változó gazdasági környezet, amivel lépést kell tartanod.
folyton kapkodtok a NAV felé való bevallási határidők miatt.
kollégáid folyton téged kérdeznek, vagy sokat hibáznak.
nehéz jó munkaerőt találni és megtartani.
Miért érdemes
elkezdened folyamatok és rendszerek kialakítását a könyvelőirodádban?
A gyorsan változó gazdasági környezetben
a könyvelőirodák között óriási a verseny a jó minőségű ügyfelekért.
A jól és időben fizető ügyfelek, akik partnert látnak a könyvelőirodában elvárják a hibamentes és kapkodás nélküli munkát. Értékelik a a kisimult, professzionális és kedves kommunikációt és frusztrálja őket, ha egy irodánál nagy a fluktuáció, ha folyton más a kapcsolattartójuk.
Ha már régóta szeretnél:
- kizárólag jó ügyfelekkel dolgozni,
- javítani a sales eredményeken,
- jó munkatársakat felvenni és megtartani,
- szeretnél végre időt allokálni a fejlesztésekre (pl. kontrolling megoldások kialakítása, CRM bevezetése), akkor a folyamatokat kell rendbe tenned, folyamatleírások formájában kiírni azokat a fejekből.
Ez a workshop nagy löketet ad a kezdéshez.
A közösen eltöltött 3 óra alatt megírjuk min. az első 4 folyamatleírást,
amelynek a segítségével a csapatod önállóan is fogja tudni folytatni.
A 4 folyamatleírás céged négy területéről fog szólni:
1. Leírjuk azt a folyamatot, hogy az első megkeresétől kezdve hogyan válik egy érdeklőbőból ügyfél,
2. Leírjuk az ügyfél beiktatási folyamatot,
3. Leírjuk a munkatárs kiválasztási folyamatotok,
4. Leírjuk az új munkatárs integrálási folyamatát, és igény szerint továbbiakat is.
+1 bónusz: azt is meg fogom mutatni, hogy hogyan készíts extra gyorsan az AI erejével felhasználói útmutatót a különféle szoftverekhez.
3 érv, ami miatt megéri Nektek ez a workshop
Kizárólag könyvelőirodáknak
Úgy gondoljuk, hogy ez a szakma átalakulóban van, az életben maradáshoz lépést kell tartani az ügyféligényekkel.
Kiváló alap rendszerek kialakításához
A kialakított rendszerek jelentik a személyfüggetlen és stresszmentes működés alapját.
Gyakorlati workshop, kézzelfogható eredmény
Rövid elméleti ismertető után a ti saját folyamatleírásaitokon fogtok dolgozni, a megfelelő módszertannal felvértezve.
Az előadást Bíró Orsi tartja,
„Kis- és közepes cégeknek segítek üzleti folyamataik átlátásában, rendszereik kialakításában, eddig 120+ cég működését láttam belülről és javítottunk a hatékonyságon.
A rendszerek, és a hozzájuk tartozó folyamatleírások közösen biztosítják az önjáró, azaz személyfüggetlen és egyúttal hatékony működést, a cég káoszmentes növekedését.
Folyamatfejlesztéssel 15+ éve foglalkozom, misszióm, hogy minél több cégvezetőnek segítsek megtapasztalni azt a sokszoros jótékony hatást, amelyet a folyamatok és rendszerek megléte hoz a cége életébe.”
Miért bízz Orsiban?
Megtérül-e az idő és a pénz, amit erre a programra szánsz?
Beszéljenek helyettünk a számok, az ügyfelek visszajelzései és a céges logók!
év tapasztalat
céges projekt
oktatott óra
“
Én Orsitól sok új szempontot kaptam. Az Énmárka építő kurzusomhoz szakértői interjút is készítettem vele, hogy minél több cégvezetőhöz eljusson a folyamatok, a rendszerek és a delegálás fontossága, hiszen az időgazdálkodást is alapjaiban határozza meg.
Knapek Éva
Klinikai szakpszichológus
“
Orsi tréningje óta tisztábban látom a saját szerepem cégvezetőként, letisztultabb folyamatokat alkotunk, amikkel könnyebb a kollégáknak dolgozniuk. Mi pedig jobban átlátjuk a kapacitásainkat, és több projektet tudunk párhuzamosan vállalni.
Kell ennél jobb ajánlólevél? :)
Sándorfy Adrián
Brocasterz Podcast Kft.
“
Orsit egy közös Mastermind csoportból ismerem. Először nem is tudtam kell-e folyamatokkal és delegálással foglalkoznom.
De Orsi rengeteget segített, hogy a kiszervezés, sőt, az ügyfelekkel való munka is gördülékenyebb legyen, csak ajánlani tudom vállalkozóknak!
Tas Fruzsina
Szabadúszó belsőépítész
ORSIRÓL ÉS A FOLYAMATLEÍRÁSOKRÓL MONDTÁK:
“
Sokak mondják, hogy fontosak a folyamatok és dokumentálni kell őket, kiírni a fejekből de a hogyant eddig senki nem mutatta meg.
A. Viktória
könyvelőiroda vezető
“
Többet haladtunk Orsival 3 órában, mint az utóbbi 1,5 évben összesen!
És azóta mindent folyamatként kezelünk!
N. Anita
könyvelőiroda tulajdonos
“
Bárcsak hamarabb tudtuk volna, hogy a folyamatok leírásához nem kell félnapos elvonulás, hogy már néhány óra alatt is komoly haladást érhetünk el!
T. Gyöngyvér
cégvezető
Válassz a könyvelőirodáknak elérhető csomagjainkból
AZONNALI
VIDEÓ
Ha önállóan fognál neki a folyamatok leírásának
9.500
Ft + ÁFA
ÉLŐ
WORKSHOP
Azonnal elvihető, közösen elkészített min. 4 folyamatleírás
39.500
Ft + ÁFA
EMAIL
TÁMOGATÁS
WORKSHOP + 3 havi emailes konzultációs lehetőség
139.500
Ft + ÁFA
A közös munka eredménye és formája:
A 3 órás workshopon, módszertanunk mentén képes leszel 4 kulcsfontosságú folyamatod leírni, ezt biztosan magaddal viszed
Emailes konzultáció: a workshop után 1 hétig vagy a TÁMOGATÁS csomagban 3 hónapig szakértőink emailben segítenek a haladásban, iránykijelöléssel, véleményezéssel
BÓNUSZ: Hatékonyság audit: 1 órás online meeting után szakértőnk összeállít számotokra egy riportot arról, hogy milyen irányba érdemes fejleszteni a működési hatékonyságot.
Értéke: 250.000 Ft+ÁFA
FONTOS INFORMÁCIÓ, MAGYARÁZATOK, GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
GYIK - itt választ találsz kérdéseidre
- Olyan könyvelőiroda vezetőknek, akik 3 - 50 fős csapatot irányítanak
- Azoknak, akik készek dokumentálni folyamataikat
- Azoknak, akik a sok napi feladat mellett küzdenek a rendszerek kialakításával, feladatok delegálásával.
- Szabadúszóknak
- Azoknak, akik még nem készek standardizált működést kialakítani
- Azoknak, akiknek ez a 3 órás workshop ajánlat nem RENDKÍVÜL vonzó :)
A legtöbbet akkor tudod kivenni, ha eljössz, sőt, hozd magaddal kollégáid. Ha senki nem tud mégsem eljönni, akkor a workshop felvételét korlátlan ideig visszanézheted e-learning felületünkön, önállóan is el tudod készíteni a felvétel alapján a folyamatleírásokat, kérdezni így viszont nem fogsz tudni.
Röviden, nem! Túl alapszintű nem lesz akkor sem, ha már vannak folyamatleírásaitok, mert fogunk tudni segíteni az esetlegesen felmerülő problémáitokban, a folyamatleírások extra gyors megírásában és elfogadtatásában.
Túl haladó sem lesz, mert az alapoktól kezdjük.
Tanulás - cselekvés - visszajelzés lesz a módszertanunk, 4 blokkra osztva
A workshop utáni 3 hónapban emailben kérdezhetsz tőlünk, illetve iránykijelöléssel és számonkérhetőséggel segítjük a haladásotok. Egy külső, szakértői szem véleményezi az elkészült leírásaitok. Támogatjuk rendszereitek, belső tudástáratok kialakítását.
Orsival 30 perces élő, online konzultációra van lehetőséged időpontot foglalni, amikor kizárólag a te kérdéseiddel, a céges működéseddel foglalkoztok. A konzultáció standard díja 175.000 Ft + áfa/90 perc, ha a workshoptól függetlenül, külön szeretnél jelentkezni.
Bár, mi hiszünk a folyamatábrák erejében, ezen a workshopon nem fogunk folyamatábrát készíteni, csakis folyamatleírást.
Szóval a listából tetszés szerint azt hozd magaddal, amit most is használtok dokumentumok közös használatára:
- toll & papír,
- Google Docs,
- Word,
- Notion,
- OneNote
- stb.
Kérés esetén 1 hónapig ingyen biztosítjuk folyamatmodellező szoftverünk elérését a workshop résztvevőinek.
A workshop anyagát bármely szolgáltató cég is hasznosítani tudja, de elsősorban könyvelőkre szabva készítette el Orsi a tematikát. Jelentkezéskor nem ellenőrizzük, hogy valóban csak könyvelők jelentkeznek-e, de józan megítélésünk szerint igen :)
Igen, ha kollégád is jönne, akkor annyi jegyet kell váltani, ahányan jöttök (a 3 órás ws-ra). Ebben az esetben segítünk, hogy mindannyian különböző folyamatleíráson dolgozzatok a 3 órában. Természetesen, ha ugyanazon dolgoztok többen, akkor 1 jegy elegendő!
A jelentkezéskor kitöltött adataid alapján, bankkártyás fizetés után emailben fogjuk küldeni a számlát!